پیامک های عاشقانه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پیامک های عاشقانه

 

 تو را دارم ای گل جهان با من است

 

تو تا با منی جان جان با من است

 

چو می تابد از دور پیشانی ات

 

کران تا کران آسمان با من است

 

 

اگر هیچوقت بعد از هر لبخندی خدا را شکر نمیکنید

 

حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید

 

 

عشق پیروزت کند بر خویشتن

 

عشق آتش می زند در ما و من

 

عشق را دریاب و خود را واگذار

 

تا بیابی جانِ نو، خورشیدوار

 

 

امروز را به باد سپردم

 

امشب کنار پنجره بیدار مانده ام

 

دانم که بامداد

 

امروز دیگری را با خود می آورد

 

تا من دوباره آن را

 

بسپارمش به باد

 

 

کسی رو که دوستش داری، چند وقت یکبار بهش یادآوری کن

 

تا فراموش نکنه قلبی برایش می‌تپد

 

 

سادگی از دهاتیان است و ظرافت از شهریان

 

مرد کامل ظرافت و سادگی را باهم دارا است

 

 

هیچ و باد است جهان

 

گفتی و باور کردی

 

کاش یک روز به اندازه هیچ

 

غم بیهوده نمی خوردی

 

کاش یک لحظه به سرمستی باد

 

شاد و آزاد به سر می بردی

 

 

نیاز نیست انسان بزرگی باشیم

 

انسان بودن خود نهایت بزرگی است

 

می توان ساده بود ولی انسان بود

 

به همین سادگی…

 

 

دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین

 

سینه را ساختی از عشقش سرشارترین

 

آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین

 

چه دلآزارترین شد چه دلآزارترین

 

 

عیب کار اینجاست که من آنچه هستم

 

را با آنچه باید باشم اشتباه میکنم

 

خیال میکنم آنچه باید باشم هستم

 

در حالیکه آنچه هستم نباید باشم

 

 

زندگى مسابقه نیست

 

زندگى یک سفر است و تو آن مسافرى باش که

 

در هر گامش ترنم خوش لحظه ها جاریست

 

 

هزار بوسه به سوی خدا فرستادم

 

از آنکه دیدن تو قسمت خدایی بود

 

شب از کرانه دنیای من جدا شده بود

 

که هر چه بود تو بودی و روشنایی بود

 

 

کجایی ای رفیق نیمه راهم

 

که من در چاه شبهای سیاهم

 

نمی بخشد کسی جز غم پناهم

 

نه تنها از تو نالم کز خدا هم

 

 

از بس که غصه تو قصه در گوشم کرد

 

غمهای زمانه را فراموشم کرد

 

یک سیـــنه سخن به درگهت آوردم

 

چشمان سخنگوی تو خاموشم کرد

 

 

اینو بدون اگه یه روزی فهمیدی قیمت یه لیتر بارون چنده؟

 

قیمت یه ساعت روشنایی خورشید چنده؟

 

چقدر باید بابت مکالمه روزانه مون با خدا پول بدیم؟

 

یا اینکه چقدر بدیم تا نفسمون رو، بی منت با طراوت طبیعت زیباش تازه کنیم

 

اون وقت می فهمی که چرا داری تو این دنیا زندگی میکنی!

 

 

 دختر باس وقتی آقاش با دوستاش بیرونه، خوشی رو بهش کوفت کنه ^_^

 

 

جان رفته ولی زخم وفایت نرود
تاثیر طلسم چشم هایت نرود
فرشی ز دل شکسته انداخته ام
آهسته بیا، شیشه به پایت نرود.

 

 

هنوزم تو شبهات اگه ماهو داری

 

من اون ماهو دادم به تو یادگاری

 

 

سـلــامـتـیــه اشـکــایـی کــه
یـواشـکــی تــو تـنـهـایـیـت ریـخـتـی تــا خـدا بـبـیـنـه و دلـش بــرات بســوزه
تــا عـشـقـتـو ازت نـگـیـره..

 

 

به سلامتی خودمون که دیگه
نه بحث میکنیم
نه توضیح میدیم
نه دنبال دلیل میگردیم
فقط نگاه میکنیم و
سکوت میکنیم و فاصله میگیریم

 

 

متنفرم
از تمام قهوه های تلخی
که تو را
قسمت فالم نمی کند…

 

 

من آدمِ نرفتنم

 

آدم دوست ماندن …

 

یا اصلاً آدمِ دیر رفتنم

 

خیلی دیر

 

اما وقتی بروم

 

دیگر آدم برگشتن نیستم.

 

آدمِ مثل قبل شدن نیستم …

 

باور کن!

 

 

سلامتی دختری که اولین مرد زندگیش باباشه و اخریشم همسرش…

 

 

” بــا چــــراغــی هــــمـه جــا گـشـتـــم و گــشـتــم در شــــهـر
هـیـــچ کـس، هـیـچ کـس ایــنـجــــا بـــه تـــو مــانـنـد نـــشـد … ! ”

 

 

چه سخت است، تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی

 

و دل سپردن به قبرستان جدایی وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست،

 

تا رهگذری، بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند

 

 

نه درگیر تو شده ام،
و نه حسی دارم به تو…!
اصلا میخواهی همه چیز را برگردانم به روز اول!
تو یک آدم معمولی شوی و من . . .
نــــــــــه!!!
ممکن است دوباره عاشقت شوم . . .

 

 

با آدمهای این دنیا راحت نباش…
راحت که باشی…
زود حلت میکنن میرن سراغ نفر بعدی…!!!

 

 

حوا که بغض کند…

 

حتی اگر خدا اجازه برداشتن سیب را بدهد…

 

چیزی به جز آغوش آدم آرامش نمی کند…!

 

 

اگر خوبان عالم جمع باشند
یقینا نزد من تو بهترینی
اگر از خوبترها حلقه سازند
تو در آن حلقه میدانم نگینی!


در ورق زمان نوشته ام: به یادت میمانم حتی اگر هزار صفحه از تو دور باشم!


خدا یه دل بهت بده اونقدر بزرگ که پربهانه ترین بهونه دنیا غمگینش نکنه!


شاهرگم قید توست، بزنم میمیرم …


دلم کمی از بهشت میخواهد
چند لحظه آغوشت را قرض میدهی؟


تمام غمهایت را میخرم، تو فقط صدای خنده ات را به کسی نفروش!


میگن هرکی دلش خوشه دنیاش هم خوشه
دلم فدای دنیایی که دلش به دلخوشی تو خوشه!


سخت ترین کار دنیا حرف زدن از توست، تویی که اصلا حرف نداری!


رفت و مرا جا گذاشت
میدانم با او خوش است اما من بی او…… بگذریم!


دلم گرفته مانند مادری که ساک ورزشی پسرش بوی 2 سیب میداد…


این روزها تلخم، دست برداشته ام از توجه بی وقفه به حضور آدمها
پرهیز میکنم از ثبت حضورهایی که ماندگاری ندارند
این روزها تلخ تر از همیشه از همه آدمها بریده ام!


درد دارد “امروز” حرفی برای گفتن نداشته باشی با کسی که
تا “دیروز” تمام حرف هایت را فقط به او می گفتی!!!
حوا بودن تاوان سنگینی دارد وقتی آدم ها برای هر دم و بازدم به هوا نیاز دارند…


چه معادله ی نابرابری وقتی من برای دیدنت چشمانم را میبندم و تو برای ندیدنم!


روزگار عجیبیست
من معتاد تو شده ام و تو مرا ترک میکنی!


درد من این است که درد تو را نمی فهمم!


ملوانان هر روز نفرینم می کنند
از آن لحظه که دل به دریا زدم، دریا رنگ آرامش به خود ندیده است!


حال مرا گرفت آینده ای که بی تو گذشت…


تسبیحم پیر شد و سجاده ام مرد
خدایا به خودت صبر بده!


از وقتی که اومد، درگیرِ رفتن بود!


مثل خیلی از عاشق ها از تو یادگاری دارم ولی یادگاری من با بقیه فرق دارد،
یادگاری من از تو، سینه ای پر از درد است!


به شانه ام زدی
تا برگشتم رفته بودی
بی انصاف به یاد آوردن تنهایی ام شوخی قشنگی نبود!


ما که وزنی نداریم؟!!!
خدایا پس چرا به دل دیگران سنگینی میکنیم؟؟؟


ﺩﺭﺱ ﺿﻤﯿﺮﻫﺎ ﺭﺍ ﯾﺎﺩ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﻡ! ﻣﻦ… ﺗﻮ… ﻭ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺍﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﺪ ﺍﺩﺍﻣﻪ؟ ﺑﻐﻀﻢ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ.
ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﯽ ﺩﻫﻢ: ﺗﻮ… ﺍﻭ… ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩﺵ ﺁﺗﺸﻢ ﻣﯿﺰﻧﺪ. ﭘﺲ ﻣﻦ ﭼﻪ ﺷﺪ؟
ﮐﺎﺵ ﺍﺳﺘﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪ ﺑﺎ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺍش من حذف خواهم شد…


گاهی اوقات شاید تنها شادی زندگیم این است که هیچکس نمی داند تا چه غمگینم!


چرا مى گویند ها علامت جمع است؟!
درحالیکه وقتى آن را با تن جمع میبندى، آنگاه خودت میمانى و خودت!!!


تنها شده ام
خیلی وقت است کسی برایم وقت ندارد
حتی شیطان برای گول زدنم!


دلم شکسته است و هرچه می گردم تکه هایش جور نمی شود
مگر می شود به یک عاشق وصله های ناجور چسباند!


درخت با برگ خشک و شاخه های شکسته هم هنوز درخت است…
آدم اما “دلش که بشکند” دیگر آدم نمیشود!


گاهی کاش مرد بودم، میشد تنهاییم را به خیابان ببرم، با صدای بلند بخندم،
شادی هایم را به کوچه بریزم و نگران نگاه های مردم نباشم…
گاهی کاش مرد بودم، میشد بی مقصد در باران و تاریکی قدم بزنم
و هیچ ماشینی برای سوار کردنم ترمز نکند…


یه رفیق دارم اسمش خداس
بحثش از همه جداس
تا اون پشتمه، بیخیال مخاطب خاص…


سر به دیوار نگذار رفیق، به غیرت شانه هایم برمیخورد…


پیر شدم رفت اما خوب شد
تمام شدند آن اشتباهاتی ک نامشان “جوانی” بود!


رفتم کنار قبرستان از آدمهاش پرسیدم: چه مدرکی لازم دارم تا بمیرم و بیایم؟
یکی گفت: اگر جوانی زود آمدی، دیگری گفت اگر پیری دیر آمدی!
گفتم عاشقم و شاید به عشقم نرسم!
گفتند بدون مدرک خوش آمدی…


سلامتی چشمایی که به من اشک هدیه میداد و به دیگران چشمک…


یادتان باشد تا زمانیکه نفس میکشید هرگز برای شروع دیر نیست!


یادمان باشد زندگی همیشه پرواز نیست، گاهی هم باید قفس را تحمل کرد!


به سلامتی اونیکه خودش دیگه مارو نخواست ولی گفت بابام نمیزاره
به سلامتی خودش که میدونم الان با غریبه خوشه…


هی تو!!! از اینکه مورد توجه هستی خوشحال نباش
تیتر اول روزنامه ی امروز کاغذ باطله فرداست…


با هرکس باید مثل خودش بود…به من یاد بده:
بى معرفتى را… نامردى را… بى وجدانى را…


من تک پرم ولی زیر پرم خییییلیارو دارم
اگه با توام بدون دوستت دارم نه اینکه آدم کم دارم!!!


تک پرم نماندی
خیالی نیست، دیگری پرپرت میکند!


به بعضیام باید گفت: خودت با همه می لاسی، حالا رو ما حساسی؟؟؟


آغوش من سرزمین توست
کاش قدری عِرقِ میهن پرستی داشتی وطن فروش!


به بعضیام باید گفت: چن وقته نیستی خدارو شکر؟!


آهاى آدمایى که شکستن قلب آدما شده سرگرمیتون
یه روزى یه جایى یکى میاد و قلبتونو تیکه تیکه میکنه
به عدالت خدا شک نکنید!

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: پیامک , عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: پیامک های عاشقانه , اس ام اس های عاشقانه , مطالب جالب , مطالب عاشقانه , مطالب خواندنی , پیامک , اس , اس ام اس , پیامک عاشقانه 93 , اس ام اس عاشقانه 93 , جملات زیبا , اس عاشقانه ,
:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : pj
ت : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی